jaapaap.reismee.nl

Jaren van overvloed komen er aan voor Nederland!

Zooooooooooooo hee, dat is lang geleden. Heel erg slecht internet de laatste tijd, en reismee.nl is in onderhoud. Ik wil allereerst graag iedereen bedanken die zo trouw mijn blog leest en zelfs reageert!


Vorige week niet zoveel bijzonders gedaan. Stage was wel een stuk leuker. De kinderen beginnen te geloven dat wij ze echt niet zullen slaan of afbekken. Betekent wel meteen dat ze de hele dag aan je hangen zonder reden. Vrijdag zijn we wezen bowlen. Jeej, dat was weer eens leuk! Heel moderne hal, en ’t ging nog goed ook. Helaas werd ik op het laatst ingehaald door een meisje :S


Zaterdag zijn we naar Nieuw-Nickerie gereden, en onderweg zijn we nog even in Groningen en Wageningen gestopt. Was iets van 4 uur rijden, 10 minuten in de oceaan gestaan, toen weer 3 uur teruggereden. Vind ik niet erg natuurlijk :) Beetje Chris de Burgh onderweg, en je waant je op vakantie in Zuid-Frankrijk!

Zondag zijn we naar een andere kerk geweest, ‘Gods Bazuin’. Pfuu, ze maken nog meer herrie dan Gods echte Bazuinen denk ik. De voorganger zag een groepje blanken (ons) zitten en profeteerde over Nederland dat we als land zullen floreren, ook al stort heel Europa in. Nou ja, beter dan andersom toch? Wel leuke ervaring en heel bijbels onderwijs dus inhoudelijk verder niks mis mee, maar toch even wennen.


Voor de mensen die de ‘Blues Brothers’ kennen: de voorganger van ‘Gods Bazuin’ was goed te vergelijken met de voorganger van de kerk waar Elwood een openbaring krijgt :)

Dinsdag was een vrije dag dus zijn we naar 007: Skyfall geweest, de gedachten aan hongerige kinderen negerend. Ach, t kost ook maar zo'n €2,40. Bovendien viel de film een beetje tegen dus ik hoef me niet schuldig te voelen.

Woensdag en donderdag heb ik de hele dag (met Han) in de keuken gestaan: precies 300 pannenkoekjes gebakken om te trakteren op school. Vrijdag afscheid genomen, was leuk. Sommige kinderen stond het huilen nader dan het glimlachen, dus dat is een goed teken. Ik kreeg van elk kind een briefje met een bedankje. Sommige meisjes deden zelfs verdekte huwelijksaanzoeken!


Het aftellen is begonnen, nog acht dagen en dan nog 6 dagen! Zie jullie dan...

Joe, knipoog


Reacties

Reacties

mama

Ja Jaap het begint op te schieten, wel leuk dat je je stage zo positief kon afsluiten! Ga je met goeie herinneringen terug naar huis. Leuk die foto's steeds, maak er nog maar veel om mee naar huis te nemen!
Veel plezier nog deze laatste dagen, kallem an en verheug me erop je terug te zien!!
mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!